Domů · Pozvánky

Příběhy Impéria - nová česká hra na hrdiny

Příběhy Impéria jsou novou českou hrou na hrdiny, hrou, která vám nabízí příběhy, jež můžete prožívat vy sami. Neobyčejné osudy a tajemná vyprávění, která můžete odhalit se svými přáteli. Na vlastní kůži prožijete dobrodružství, která jste si vždy přáli zažít!

Příběhy Impéria se odehrávají v tajemném a čarovném viktoriánském světě devatenáctého století, v době, kdy britské Impérium vládne mořím a pevninám. Londýn zakrývá dusivý dým továren a výhní, pára roztáčí kola průmyslové revoluce. Stará magie však stále proudí zemí. Anglickými ulicemi, studenými a vlhkými v nočním vzduchu, procházejí mágové, skřítci provádějí své kousky a mezi lidmi žijí své životy v kabátech a cylindrech skřeti, faunové a další stvoření, která dnes známe jen z vyprávění.



Ponořte se do světa plného kouzel a tajemna, vydejte se do cizích krajů, objevte podivné země a zažijte podivuhodná dobrodružství. Příběhy Impéria Vám otevírají brány k nesčeným příběhům. Můžete prozkoumat tajuplnou Zemi kouzel, kde vládnou Sídhe, a zapojit se do sporů jejich knížat a lenních pánů nebo jen odhalovat tajemství Férie, kde doposud nestanula noha člověka. Můžete se postavit do čela armád Jejího Veličenstva a bojovat pro slávu Impéria, pod plnými plachtami pronásledovat arabské korzáry, či vést lodě do sevastopolského přístavu vstříc ruské flotile, zatímco kanony pálí plné boční salvy. Můžete se vžít do role detektivů Scotland Yardu a pustit se po stopách temného přízraku Jacka Rozparovače nebo naopak naplánovat a uskutečnit velkou vlakovou loupež.

Hrabě Drákula přijíždí ze zasněžených transylvánských hor do Londýna, profesor Frankenstein pracuje na oživení svého netvora a Fantom, krytý maskou, prochází podzemím pařížské Opery. Vraždy, tajemná zmizení, podivné rituály, zlá magie a bytosti, které obcházejí ulice i prastaré anglické hvozdy, jsou zde na denním pořádku. Mocné domy mágů vedou své spory a občas i boje v sychravých britských ulicích i na podivných stezkách kouzel. Různé frakce v parlamentu a Sněmovně Lordů se snaží získat vliv a prosadit své záměry a často se za politikou skrývají smrtící a nebezpečné intriky a konspirace.

Příběhy Impéria vychází jako barevná, plně ilustrovaná, téměř dvousetstránková kniha, s více než stovkou původních ilustrací. Krom samotných pravidel hry zde naleznete popis viktoriánského světa, pojednání o vedení hry a příbězích, téměř tři desítky zápletek připravených pro vaše hry, vzorový příběh a mnoho dalšího!

Hru vydal Jiří Reiter (Skaven) v nakladatelství Mytago, prodej a distribuci zajišťuje fantasyobchod.cz, tel. 774 421 641, mail: info@fantasyobchod.cz.

Hru můžete objednat na fantasyobchod.cz společně se stylovými kostkami a dalšími doplňky.

http://imperium.mytago.cz

Komentáře 06.04.2010. 00:00

Královská akademie hrdinství

Program: Tábor je zaměřen na dřevárny (fantasy hry, na kterých se šermuje dřevěnými meči) a je určen pro ty, kteří dosud nemají s dřevárnami žádné (nebo jen malé) zkušenosti a chtějí je získat. Podrobně Vás seznámíme s tímto druhem her, naučíme Vás šermovat, poradíme Vám, jak snadno a levně obstarat kostým i bezpečné zbraně, pomůžeme Vám zorientovat se v široké nabídce her pořádaných u nás. Mimo to Vás čeká spousta her, bojů, soutěží, řádění a neobvyklých dobrodružství. Seznámíte se s mnoha sympatickými vrstevníky a najdete nové kamarády. Objevíte, co ve Vás je. Nebojte se přijet, nebudete litovat. Termín: 15. – 29. července 2006 Cena: 2.900,- Kč Místo: poblíž Brna (bude upřesněno po přihlášení)), ubytování v místnosti (spacák a karimatka)), k dispozici bude dobré kuchyňské i hygienické zázemí Organizátoři: Jde o tábor Centra volného času Bystrouška, Brno. Tým organizátorů je tvořen profesionálními pedagogy, zkušenými šermíři a organizátory dřeváren s letitými zkušenostmi. Hlavním vedoucím je Pavel „Azrik“ Plíšek (ucw.cz/azrik). Přihlášení: E-mailem na adresu: azrik@seznam.cz V přihlášce uveďte své jméno, věk a odkud jste. Obratem vám pošleme podrobnější informace. Pokud máte o Akademii zájem, ozvěte se nám, prosíme, co nejdříve (nejlépe už během zimy nebo jara). Další informace najdete na internetové stránce akce na adrese: ucw.cz/azrik/akademie.htm

Komentáře 09.01.2006. 12:13

Rozlučka se sezonou ve Frýdku-Místku

Rozlučka se sezonou ve Frýdku-Místku Kdy:21.12.2005 Kde:Hrad Dona Quijota [link=http://www.penzionhrad.cz/]stránky i s mapkou či ceníkem[/link] Od: 16:oo Program: zkuste dorazit v kostýmech, že příjdete dejte vědět Turkovi. Ať máme +- přehled kolik nás bude. A program, co se asi dělá v hostinci, tzn. nějaké peníze na škopky a doporučuji nějaké si přibrat, neb kuchyni tam mají znamenitou. Pokec o sezoně nastávajicí budoucí.... Spoj z vlakového nádraží: Autobusem č.5 [link=http://www.frydek-mistek.cz/mhd_scan/images/20051214_865005_1z.jpg?PHPSESSID=b09259bc113d7347612f0830b77833c2] Jizdní řád[/link] Cílová zastávka:ul. Horní. Když by někdo jel řekněte popíši blíže

Komentáře 19.12.2005. 00:48

Bitva o Pláně Severu

Sever nikdy nebyl klidným místem k život, ale teď se blíží opravdové krveprolévání. Mladší syn ledového boha Zondyneho, Grymnar, se vrací po dvou stoletích do své rodné země, aby se pomstil svému bratru Brogharnovi za vyhnanství. A nevrací se sám. Jede v čele smrduté bandy Morgulů, krvelačných šelem, napůl lidí, napůl vlků. Brogharn ho však neočekává s otevřenou náručí. Nadcházející dny předvídal a unášel malé chlapce z blízkého i dalekého okolí, aby si z nich postavil armádu sveřepých Tollranderů, bojovníků, kteří se na nic neptají a plní rozkazy svého krále. Tito očekávají Grymnarův příchod a jejich city jsou stejně chladné, jako zdi ledového hradu, kde žijí. Ještě někdo však vytáhnul do boje. Uprostřed zamrzlého jezera Zon sídlí čarodějka Eshra a její národ scylonů - kříženců lidí a goblinů. I ona touží po vládě nad širým mrazivým Severem a souboj bratrů si nemůže nechat ujít. Vítěz bude jistě oslaben a její muži ho snadno porazí. A když to nezvládne silou, tak magií určitě. A tak se po dlouhé době Sever opět otřásá pod kopyty koní a řinčení zbraní zní ze všech stran. Jediný, kdo z toho má zatím užitek, jsou mrchožraví havrani, kteří si cpou svá břicha masem padlých a nedělají mezi nimi rozdíly. A Zondyne se zájmem sleduje dění na bitevním poli. Ve své moudrosti ví, že čím více bojovníků padne, tím lépe pro zemi, které je pánem... Tímto vás zveme na naši akci. Všechny potřebné informace a přihláška jsou na http://celebren.webzdarma.cz/Chystame/bitva_o_plane_severu.htm Vaši Opilí Barbaři

Komentáře 22.09.2005. 16:19

Pozvání na XXI. Ovčinu

Ovčina není klasickým LARPem. Je netradiční tím, že se zde NEBOJUJE fyzicky zbraněmi, to jen tak pro všechny, kteří by se bez toho neobešli. Boj je zde představován kartičkovým systémem, kdy o výherci souboje rozhodne taktika a vybavení a né samotné zacházení se zbraní. Zdá se to divné? Dle mých zkušeností to má více výhod než nevýhod, zde si může zahrát velkého válečníka i ten, který si normálně s dřevěnou zbraní moc nerozumí... Svět Ovčiny je dost propracovaný, stačí se kouknout do historie světa, nebo do rodokmenů (vůbec rody, sňatková politika a vše kolem je zde velmi vyšperkované) . Je zde zachováván dobrý přístup nezasahovávání orgama do hry, takže co si hráči navaří, to si příští rok sní :-). Pravidla jsou středně rozsáhlé, takže se můžou zůčastnit i hráči s nevelkými zkušenostmi, ale musí být kreativní (což platí asi pro všechny LARPy)... Dalším velkým bonusem je herní základna, což je obrovská chalupa dobře zařízená a pak dále výborné společné jídlo :-) (teda aspoň tak to bylo kdysi). Herní uzemí je rovněž nadmíru kvalitní, za celou doby hry tam nikoho cizího člověk nezahlédne a dolní rybníček v zapadlém lese s kachnami je naprosto perfektní... Takže neváhejte a ozvěte se Timurovi, aby jste se zapojili do XXI. Ovčiny, která se koná 1.-6.7. Zajíc Kontakt: http://ovcina.wz.cz/ timurlain@centrum.cz Články zde: http://www.dargorath.net/content.php?article.21 http://www.dargorath.net/content.php?article.28

Komentáře 03.06.2005. 10:37

Bitva o Dargorath 2005

"Tolik kvalitního dřeva a zvěře, těch nerostných zdrojů, co jsou ukryty v těch zaleněných kopcích, úrodná půda a pozůstatky starých měst, plné artefaktů a zlata. Ó bohové. Tu zemi musíme mít!" Slavný výrok Gvaliho, proslulého trpasličího prospektora "Máme to!" Zaskřehotal vítězoslavně starý shrbený muž podávaje zaprášený svitek baronovi Rodheimovi, váženému pánu severních držav a Mordhornského panství, který si své postavení a dobré jméno udržel i třicet let po své smrti. "Přestaň křičet v mých rezidencích" napomenul jej a netrpělivým pohybem ruky vzal svitek. Šedavé oči se mu rozšířily údivem - bodejť by ne, když pohlížel na nákres, který měl cenu vyšší, než dvacet jeho panství. "Dargorathská pevnost" zamumlal a vzrušeně se zavrtěl v křesle zhotoveném z celé série lebek a kostí všelikých humanoidů. "Zavolejte kancléře!" vzkřikl a sotva znatelným pohybem ruky propustil čekajícího starce. Ten večer bylo v Mordhornském paláci velmi rušno. Baron Rodheim uspořádal přísně tajnou poradu o přípravách tažení na Dargorathské pláně. Zpráva o konferenci se zřejmě rychle rozkřikla a tak i přes velmi přísná bezpečnostní opatření o sebe různorodí špiclové doslova zakopávali na každém rohu Rodhaimova paláce. Strážní měli plné ruce práce, ani ne tak s chytáním zvědů, jako tutláním jejich přítomnosti. Mnozí z nich se slušně napakovali na úplatcích a spěšně opouštěli dvůr, aby je nezastihnul baronův hněv. Ten však měl zcela jiné starosti. Rodheim rozkládal rukama nad obrovskou mapou, napnutou na kruhovém stole, kolem nějž seděla nejrůznější individua, od obrýlených fousatých mužíků po prkenné mudrce jevící známky posmrtné ztuhlosti. "Nefarův spis hovoří jasně. Korespoduje se všemi legendami, které jsme nalezli v knihách i s těmi, které kolují mezi lidmi. Nyní máme díky němu podrobné nákresy, a studie, veškeré výpočty jsem nechal dvakráte validovat. Je třeba vystavět dvě pevnosti, teprve tehdy, až se nad Dargorathem budou tyčit dvě sídla moci, teprve pak bude možné jej ovládnout. Mí zvědové donesli zprávy o tom, že i trpaslíci o spisu vědí a chystají se stavět. Avšak nejsou sami. Musíme urychleně nalézt spojence, kteří se s námi pustí do práce. Musí být dost schopný na to, aby postavil pevnost a dost slabý, abychom jej v závěrečném boji rozprášili a vzali vládu nad Dargorathem pevně do našich rukou..." Zvědové různých národů nepotřebovali více slyšet. Tiše se vytráceli do tmy nedbaje toho, že stráže jsou neobvykle nepozorné. Rodheimův rozkaz, aby nechali špehy pokud možno uniknout, sice nechápali, ale plnili jej. Nikdo z nich nemá potuchy o tom, jaká síť intrik se začne spřádat, kolik lidí bude úkladně zavražděno a kolik dobře utajených setkání mezi mocnými z mocných proběhne. Tuší to jen málokdo. Nyní je ten pravý čas prokázat své hrdinství, schyluje se k boji, o kterém budou kronikáři psát ještě dlouhá léta. Nadchází Bitva o Darorath. Datum konání jest stanoveno na 16. dubna 2005, vše se uskuteční na místě nazývaném Bítovský mlýn poblíž Ostravy. Pakliže nemáte ponětí, kde se tato místa nacházejí, jistě vám příjde vhod podrobná mapka. Sraz všech účastníků je v sobotu 16.4 v 9:00 na konečné zastávce tramvaje č. 5 (Zátiší) nebo v 10:00 na zmíněném místě konání. Vlezné je předběžně stanoveno na 20,- Kč. Pro otrlé je zde možnost přijet již v pátek a přespat pod vlastní střechou (eventuelně pod širákem). Veškeré info naleznete na http://bitva.dargorath.net

Komentáře 31.03.2005. 20:34

<< První < Předešlý [1 / 2] Další > Poslední >>